Advertisement

Z rynku FMCG

  • MAKRO Polska prowadzi edukacyjne spotkania Super Sklep, dedykowane właścicielom sklepów ODIDO. Stanowią one okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego. Cykl obejmie całą Polskę. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat modelu Elevate oraz trendów rynkowych w polskim handlu. Czytaj więcej »

  • 41% dorosłych Polaków i 55% matek w imieniu swoich dzieci (w wieku do 15 lat) deklaruje, że komponując posiłki zwraca uwagę na to, aby były różnorodne pod względem składu[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki żywieniowe polskiego społeczeństwa” przeprowadzonego przez agencję badawczą Zymetria na potrzeby aktywności zainicjowanego przez grupę spółek DANONE... Czytaj więcej »

  • 14-sta edycja konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich już za nami. Z dumą informujemy, że kolejny rok z rzędu marka HELIO została wyróżniona w kategorii Produkty Spożywcze BIO i EKO Czytaj więcej »

  • HELIO, polski producent bakalii, to marka, która cieszy się ogromnym uznaniem na rynku od ponad 30 lat. Jej produkty są doceniane przez konsumentów za wysoką jakość i smak. Wieloletnia obecność na rynku oraz pozytywne opinie klientów potwierdzają, że HELIO to marka, na którą można liczyć. Czytaj więcej »

  • 6 czerwca w Łodzi odbyły się drugie warsztaty „Masterclass" Akademii Hochland Professional, które są kontynuacją cyklu szkoleń klienckich w Międzynarodowej Szkole Kulinarnej Ashanti. Czytaj więcej »

  • Mlekpol na targach SIAL China 2024

    Środa, 05 czerwca 2024

    Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zaprezentowała swoje produkty podczas targów SIAL China 2024 w Szanghaju. W ramach realizacji projektu Trade Milk, wspólnie z innymi członkami Polskiej Izby Mleka, promowała polskie wyroby mleczarskie, cieszące się w Państwie Środka dużą popularnością. Czytaj więcej »

  • 5 czerwca świętujemy Światowy Dzień Ketchupu – jednego z najpopularniejszych dodatków do potraw na całym świecie. Według danych udostępnionych przez firmę Kraft Heinz ketchup najbardziej lubimy w wersji łagodnej (60%), a ostrą wersję wybiera 40% z nas. Do jego produkcji fabryka w Pudliszkach każdego miesiąca wykorzystuje nawet 6 milionów kilogramów pomidorów. Czytaj więcej »

  • FoodWell kontynuuje dynamiczny rozwój fabryki w Janowie Podlaskim. Jak podkreśla założyciel firmy, lokalizacja zakładu jest jedną z przewag konkurencyjnych. Miejscowość, posiadająca niepowtarzalną atmosferę, położona w terenie pełnym lasów i naturalnej zieleni, a jednocześnie logistycznie blisko budowanej autostrady A2, staje się najważniejszym punktem na mapie tworzonej od... Czytaj więcej »

  • Po wielu miesiącach dostosowań i testów integracyjnych Hochland Polska kończy pracę nad największą międzynarodową operacją w historii firmy związaną z cyfryzacją – przejście na nowy system SAP o nazwie S/4HANA. Najważniejszym celem wdrażanego właśnie projektu jest zwiększenie efektywności i możliwości wzrostu zgodnie ze strategią Hochland zwaną Wizja 2025. Czytaj więcej »

  • Supply Chain Hochland Polska w akcji!

    Wtorek, 04 czerwca 2024

    Supply Chain Management, czyli zarządzanie łańcuchem dostaw, to jeden z kluczowych procesów firmy produkcyjnej. W biurze Hochland Polska w Poznaniu kolejny raz stawił się niemal cały zespół Supply Chain na czele z Katarzyną Malczewską, Dyrektorem Łańcucha Dostaw w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Soplica, marka znana z wysokiej jakości likierów, zgodnie z najnowszymi danymi to bezapelacyjnie numer jeden pośród wyborów konsumenckich. Czytaj więcej »

  • 7 czerwca już po raz szósty obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Bezpieczeństwa Żywności, ustanowiony przez ONZ. Tegoroczne hasło przewodnie to: „Bezpieczeństwo żywności – Bądźmy przygotowani na nieoczekiwane”. Z tej okazji eksperci Wedla dzielą się dobrymi praktykami i przykładami działań, jakie mogą podejmować producenci, aby zapewnić jak najlepszą jakość... Czytaj więcej »

  • Mlekpol zaprasza na… śniadanie po Mazursku

    Poniedziałek, 03 czerwca 2024

    Malownicze jeziora, ciepły poranek i lekki wiatr – w takich okolicznościach przyrody mamy ochotę na proste, pyszne posiłki, których smak przywodzi wspomnienia z dzieciństwa. Tego lata marka Mazurski Smak zadba o to, aby zarówno mieszkańcy Mazur, jak i licznie odwiedzający ten region turyści, a także konsumenci w całej Polsce poznali, jak smakuje śniadanie po mazursku. Czytaj więcej »

  • Mięso ma kluczowe znaczenie w ludzkiej diecie

    Poniedziałek, 03 czerwca 2024

    W dyskusjach o zdrowym żywieniu i diecie roślinnej często pomija się podstawowe kwestie związane z konsumpcją mięsa. Pomimo postępującej popularyzacji wegetarianizmu i weganizmu, argumenty naukowe przemawiają za tym, że mięso ma kluczowe znaczenie w ludzkiej diecie. Analiza korzyści płynących z jego spożycia oraz ryzyka związane z dietami eliminującymi produkty pochodzenia... Czytaj więcej »

  • Najnowsze propozycje legislacyjne resortu zdrowia mogą zakłócić spadkowy trend wielkości szarej strefy, która w 2023 roku na rynku papierosów była rekordowo niska. Zakaz sprzedaży mentolowych wkładów do podgrzewaczy tytoniu może zachęcić do przemytu i nielegalnej produkcji – ostrzegają eksperci. Według raportu Instytutu Prognoz i Analiz Gospodarczych (IPAG) spadkowi udziału... Czytaj więcej »

  • Podczas majowej Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu, Fischer Trading Group – organizator 14-tej już edycji kon-kursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” – nagradzał najskuteczniej działających na polskim rynku przedstawicieli spożywczej branży producenckiej. Swoje miejsce na liście laureatów – jak się okazuje… podwój-ne – znalazła również spółka CEDROB FOODS. Czytaj więcej »

  • Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06 w Chorzowie. Czytaj więcej »

  • Za nami gala finałowa niezwykłego projektu Zwolnieni z Teorii, podczas której wyłoniono zwycięzców tegorocznej edycji. Lidl Polska, stale angażując się w działania na rzecz redukcji plastiku, po raz kolejny przyznał nagrodę wyjątkowemu zespołowi, który wykazał się innowacyjnym podejściem i efektywnymi działaniami w obszarze ekologii. Czytaj więcej »

  • Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku sieć w ciągu trwającej 1,5 miesiąca akcji promocyjnej sprzedała aż 6 mln szt. lodów na wyłączność. W tym roku oferta Żabki jest jeszcze szersza niż w latach ubiegłych. W akcji promocyjnej „Lodziarnia znanych marek”... Czytaj więcej »

  • Hochland Polska skupuje mleko od ponad 500 dostawców z rejonów zwanych „zielonymi płucami Polski”. Są to gospodarstwa rodzinne, dostarczające mleko do zakładu w Węgrowie od wielu lat, niejednokrotnie od trzech pokoleń. Trzy z nich 24 maja odwiedzili przedstawiciele Działu Współpracy z Dostawcami Mleka i Kierownictwa Hochland. Czytaj więcej »

  • Właściciel marki Duda, spółka CEDROB FOODS, objął w funkcję sponsora Akademii Piłki Nożnej Zagłębia Sosno-wiec. CEDROB FOODS S.A. jednak nie tylko finansowo będzie wspierać młodych zawodników sosnowieckiego klubu piłkarskiego. Czytaj więcej »

  • Marka Tyskie spełniła marzenia fanów piłki nożnej. Wygrana aukcja Tyskiego na rzecz tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pozwoliła, by Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek spotkali się na stadionie w Chwaszczynie i skomentowali na dwa głosy wyjątkowy mecz ponad podziałami. Czytaj więcej »

  • Wysoko przetworzone produkty pochodzenia roślinnego, które są substytutem tych pochodzenia zwierzęcego, zaczną znikać z rynku. Zrobią w ten sposób na sklepowych półkach miejsce dla produktów 2.0, które nie będą tak mocno przetworzone, a do tego będą się cechowały dużo lepszymi walorami odżywczymi i smakowymi. To szansa również dla polskich firm spożywczych, które już... Czytaj więcej »

  • „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie swojej obecności na rynku. Kolejnym punktem w bogatym programie świętowania urodzin było spotkanie dla dziennikarzy i influencerów. Zaproszeni goście mieli zarówno okazję poznać historię firmy „z herbatą w tle”, jak i dowiedzieć się więcej na temat jej obecnej pozycji na... Czytaj więcej »

  • 24 maja 2024 roku w Spa Hotel Splendor**** w Lubeni k. Rzeszowa odbył się Dzień Handlowca – jedno z najważniejszych wydarzeń handlowych roku organizowanych przez GK Specjał, sieci franczyzowe NASZ SKLEP, LiVIO, RABAT DETAL. Wydarzenie zgromadziło ponad 130 wystawców, producentów prezentujących swoje najnowsze produkty. Czytaj więcej »

  • W dniach 24-26 maja 2024 odbył się III Rajd Motocyklowy Handlowców, który zgromadził czterdziestu uczestników z całej Polski. To wyjątkowe wydarzenie rozpoczęło się w Spa Hotel Splendor**** i obejmowało emocjonujący program pełen atrakcji i aktywności w Dolinie Wiaru w Rybotyczach. Organizatorem wydarzenia były spółki SPECJAŁ, REN, NASZ SKLEP, LIVIO, RABAT DETAL oraz HURT I... Czytaj więcej »

  • Ochrona środowiska to jeden z pięciu filarów strategii zrównoważonego rozwoju sieci Biedronka. Ważnymi obszarami w tym zakresie dla Biedronki niezmiennie pozostają przeciwdziałanie zmianom klimatu czy ochrona bioróżnorodności, a w tym: zielona energia, która w przyszłości ma częściowo zasilać wszystkie sklepy i centra dystrybucyjne sieci. Biedronka ogłosiła milowy krok:... Czytaj więcej »

  • Tchibo wprowadziło na polski rynek innowacyjną usługę subskrypcji kawy. To odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, ceniących wygodę i najwyższą jakość. Subskrypcja zapewnia stały dostęp do ulubionej kawy, zamawianej bezpośrednio do domu, z możliwością personalizacji dostaw. Rozwiązanie sprawdziło się już m.in. na rynku niemieckim. Czytaj więcej »

  • Browary Warszawskie, we współpracy z Fundacją EuroJAZZ, zapraszają 1 czerwca na koncert Jazz dla dzieci. Tego dnia na najmłodszych gości czekają także warsztaty artystyczne oraz słodkie i kolorowe upominki. Wstęp na wydarzenia jest bezpłatny. Czytaj więcej »

  • Klienci hiper- i supermarketów Carrefour oraz sklepu internetowego carrefour.pl, mogą już korzystać z zalet programu lojalnościowego Payback. Od 27 maja br. za zakupy zrobione w tej sieci sklepów, klienci otrzymają punkty Payback, dzięki którym będą mogli kupować taniej, obniżając wartość swoich paragonów. Dodatkowo, uczestnicy programu będą mogli skorzystać w Carrefour z... Czytaj więcej »

więcej artykułów